0772252525 (Sverige)
+46772252525
Tele2 Sverige AB
Borgarfjordsg. 16 16440 Kista
70764
Antal gånger sökt
563
Rapporterat av användare
18. maj
Senast sökt
Poäng
%
Säkerhetsnivå
Aktivitet (de senaste 3 månaderna)
6607
Antal sökningar (de senaste 3 månaderna)
Senaste kommentar
28 april 2025
Säkert
Mkt bra erbjudande o trevligt bemötande
Kommentar från användare (Sverigeapp)
28/04 kl 10:46
Rapporter
  • Varning (26,2%)
  • Irriterande (0,7%)
  • Telefonförsäljning (19,9%)
  • Marknadsundersökning (5,7%)
  • Opinionsundersökning (3,4%)
  • Säkert (10,3%)
  • Bud/leverans (0,1%)
  • Annat (33,6%)

Stoppa robotsamtal

Blockera oönskade samtal från telefonförsäljning, marknadsundersökningar och bedrägerier. Över 3,5 miljoner nedladdningar i Skandinavien och ett genomsnittligt användarbetyg på 4,6 av 5 möjliga stjärnor (Google Play).

Kommentarer
28 april 2025
Säkert
Mkt bra erbjudande o trevligt bemötande
Kommentar från användare (Sverigeapp)
28/04 kl 10:46
8 april 2025
Säkert
Fick snabb och bra hjälp. Tom bättre villkor för mitt abonnemang!
Kommentar från användare (Sverigeapp)
08/04 kl 09:13
4 april 2025
Irriterande
Försöker ringa till Tele2 men måste besvara en massa frågor. Hinner tröttna. Varför är allting så dj-a krångligt nu för tiden.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
04/04 kl 16:04
7 januari 2025
Irriterande
Ringt tele 2 om detta nr. Men kommer aldrig fram till tele 2. Alltid låga väntetider 30.. 40 min. Mvh Gunilla XXXXXXXX
Kommentar från användare (Sverigeapp)
07/01 kl 11:06
4 december 2024
Säkert
Jag hade bett att bli uppringd för att slippa deras långa kötid. Y Trevlig och hjälpsam
Kommentar från användare (Sverigeapp)
04/12 kl 12:03
3 november 2024
Säkert
Det är Tele2 som ringer. Säkert nummer
Kommentar från användare (Sverigemobil)
03/11 kl 16:00
2 oktober 2024
Irriterande
Nummret går inte, att ringa upp, och det går inte, att skicka något sms.
Kommentar från användare (Sverigemobil)
02/10 kl 15:07
30 september 2024
Säkert
Kan inte önska ett bättre bemötande.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
30/09 kl 09:30
30 september 2024
Säkert
Kundtjänst (om man ber dem ringa upp istället för att vänta i kön)
Kommentar från användare (Sverigeapp)
30/09 kl 09:00
17 september 2024
Säkert
Du kan, som jag ha blivit uppringd då du inte velat stå kvar i kön! Ingen försäljning! Tack Adrian för trevligt bemötande! Tyvärr har Tele2 smugit in en ändring utan att informera sina kunder! Du kan inte längre spela fram och tillbaka fritt i programmen utan måste titta helt "linjärt"! Dvs inklusive både reklam och sådana avsnitt i t ex morgonprogrammer som inte intresserar dej! Riktigt dåligt Tele2!
Kommentar från användare (Sverigeapp)
17/09 kl 11:01
20 augusti 2024
Säkert
Tele2, ringt och ändrat till nya priser, bra rabatter!! Mycket trevlig personal!
Kommentar från användare (Sverigeapp)
20/08 kl 14:11
9 augusti 2024
Säkert
Riktigt bra service, trevliga som fan och hjälpsamma!
Kommentar från användare (Sverigeapp)
09/08 kl 15:50
3 juli 2024
Bud/leverans
En jättebra o trevlig tjej fick vi hjälp utav, vi är helnöjda
Kommentar från användare (Sverigeapp)
03/07 kl 11:17
14 juni 2024
Säkert
Bra kundtjänst, blev uppringd av en riktig person som löste min fråga.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
14/06 kl 16:54
9 april 2024
Säkert
Tele 2 jätte bra snabb service. Fick den hjälp jag bad om
Kommentar från användare (Sverigeapp)
09/04 kl 12:02
6 mars 2024
Annat
Tvingas behålla abonnemanget när man vill säga upp abonnemanget 😡
Kommentar från användare (Sverigeapp)
06/03 kl 09:16
8 januari 2024
Säkert
Kundtjänst, fungerade bra, under 1 minuts väntan (8/1 24) och ett snabbt svar på ställd fråga
Kommentar från användare (Sverigeapp)
08/01 kl 16:32
15 december 2023
Annat
1 månads uppsägningstid på något som inte fungerar är dåligt
Kommentar från användare (Sverigeapp)
15/12 kl 17:15
27 november 2023
Säkert
Inget o klaga på tele2 är topp
Kommentar från användare (Sverigeapp)
27/11 kl 14:25
27 oktober 2023
Säkert
Tele2 kundtjänst, hjälpsam och trevlig kvinna.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
27/10 kl 18:07
23 oktober 2023
Säkert
Fick all hjälp som behövdes. Bra bemötande av Ebba på Tele2:s kundsuport
Kommentar från användare (Sverigeapp)
23/10 kl 11:54
17 oktober 2023
Säkert
Kanon att slippa sitta i kö och att bli uppringd istället.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
17/10 kl 19:20
16 oktober 2023
Säkert
Tele2, kötid 6-10 min men efter önskan om att bli uppringd tog det bara någon sekund👍🏼
Kommentar från användare (Sverigeapp)
16/10 kl 14:26
23 september 2023
Säkert
Kort väntetid och trevligt bemötande! 😃
Kommentar från användare (Sverigeapp)
23/09 kl 12:44
6 september 2023
Marknadsundersökning
Blockera inte. Det går inte att skriva identifiera.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
06/09 kl 16:39
6 september 2023
Marknadsundersökning
Eran Tele2 serviceAB är i vägen jag kan inte knappa in mitt födelsedatum
Kommentar från användare (Sverigeapp)
06/09 kl 10:53
23 juli 2023
Annat
Den suger!😡😡😡bry ej om sina kunder.. Om tv och allt SKALL FUNKA DYGNET RUNT DÅ KAN MAN GE SERVICE TILL KUNDER NÄR DIM INTE LEVERERA DET SOM KUNDEN HAR BETALAT FLR ELLER ÅTMINSTONE NÅN KOMPENSATION
Kommentar från användare (Sverigeapp)
23/07 kl 15:09
21 juli 2023
Säkert
Tele2, fick hjälpen jag behövde samt trevlig personal att tala
Kommentar från användare (Sverigeapp)
21/07 kl 14:22
21 juli 2023
Säkert
Tele2, fick hjälpen jag behövde samt trevlig personal att tala
Kommentar från användare (Sverigeapp)
21/07 kl 14:22
19 juni 2023
Annat
Lång väntetid, men annars helt ok
Kommentar från användare (Sverigeapp)
19/06 kl 09:52
30 maj 2023
Säkert
Bra bemötande och hjälp i ett ip te²fonärende
Kommentar från användare (Sverigeapp)
30/05 kl 20:08
19 maj 2023
Säkert
Tele 2. Mkt trevlig o hjälpsam man på kundtjänst. Fick alla ärenden uträttade.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
19/05 kl 18:07
6 november 2022
Telefonförsäljning
Bedrövligt dåligt att inte ha 7 dagars kundtjänst
Kommentar från användare (Sverigeapp)
06/11 kl 14:27
10 september 2022
Säkert
Helt säkert nr, service o kundtjänst för Tele2-kunder samt nya kunder! 👍
Kommentar från användare (Sverigeapp)
10/09 kl 03:04
7 september 2022
Annat
Tack xxxx xxxxxxxx för ett bra jobb, du är bäst Nu kan jag sms:a igen
Kommentar från användare (Sverigeapp)
07/09 kl 18:23
8 juni 2022
Telefonförsäljning
Vilken kille. Helt perfekt. Hjälp på en gång. Blockera inte
Kommentar från användare (Sverigeapp)
08/06 kl 12:35
14 maj 2022
Säkert
Mycket trevlig och hjälpsam man på Tele2 kundservice som hjälpte mig att skicka efter ett nytt SIM-kort på min beställning.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
14/05 kl 10:28
9 maj 2022
Säkert
Information om att de kommer uppdatera Tele2-uttaget (tidigare ComHem) i lägenheten. Vill boka in tid för tekniker.
Kommentar från användare (Sverigemobil)
09/05 kl 14:08
25 februari 2022
Säkert
Supertrevlig säljare som ville möta annan leverantörs pris
Kommentar från användare (Sverigemobil)
25/02 kl 11:22
28 januari 2022
Annat
Krävde att jag skulle uppge personligauppgifter utan att jag ens är kund här eller att de kunde bekräfta vart jag bodde eller något alls
Kommentar från användare (Sverigemobil)
28/01 kl 11:02
24 januari 2022
Säkert
Bra samtal och lägre kostnad på mobilen
Kommentar från användare (Sverigemobil)
24/01 kl 16:29
3 december 2021
Telefonförsäljning
Ringde o sänkte min månadskostnad med 50kr. Mycket trevlig dessutom
Kommentar från användare (Sverigeapp)
03/12 kl 15:18
19 november 2021
Säkert
Jag var nervös att det skulle vara något sorts XXXXX, men det är Tele2
Kommentar från användare (Sverigemobil)
19/11 kl 15:31
15 november 2021
Annat
3-6 minuters väntetid och sedan samtal med supertrevlig och hjälpsam mansperson från tele2
Kommentar från användare (Sverigeapp)
15/11 kl 14:18
22 oktober 2021
Annat
Tele2 super trevliga och mycket hjälpsamma
Kommentar från användare (Sverigeapp)
22/10 kl 18:16
18 oktober 2021
Annat
Sitter just nu över 45 min och få informationen att det är ett samtal före
Kommentar från användare (Sverigeapp)
18/10 kl 09:56
24 september 2021
Annat
Tele2 kundservice så inget bluff eller spam.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
24/09 kl 08:40
21 september 2021
Annat
Satt nästan 30 minuter i telefonkö, men fick en jättebra service och bemötande när jag kom fram, så det var värt väntan
Kommentar från användare (Sverigeapp)
21/09 kl 09:42
14 september 2021
Annat
Nästan 2 timmar i telefonkö. Stort försämring
Kommentar från användare (Sverigeapp)
14/09 kl 18:09
6 september 2021
Marknadsundersökning
Sämsta tänkbara skall sluta m tele 2
Kommentar från användare (Sverigeapp)
06/09 kl 11:15
2 september 2021
Annat
Ha gott om tid och tålamod när du ringer. Väntetider på allt från 50 min till ett par timmar.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
02/09 kl 08:56
1 september 2021
Annat
Fick bra förklaring på den långa väntetiden
Kommentar från användare (Sverigeapp)
01/09 kl 15:38
12 augusti 2021
Säkert
Det måste gå att maila dem. Vi har här där jag bor problem med kabeltv, NO signal, och problemet ligger hos TELE 2. Hon satt i telefonkö i 90 minuter sa hon. Så det bästa är väl att maila dem.
Kommentar från användare (Sverigemobil)
12/08 kl 18:44
6 juli 2021
Marknadsundersökning
Jag blir borta kopplade från er så många gånger
Kommentar från användare (Sverigeapp)
06/07 kl 09:56
14 juni 2021
Annat
Tele2 borde ha ett system så att enkla larmnummer sorteras i ett eget register. De ska inte blandas ihop med mobilnummer. Inga GB behövs för ett larmnummer.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
14/06 kl 15:13
8 juni 2021
Telefonförsäljning
Tele2 har lång väntetid och ställer frågor 😡
Kommentar från användare (Sverigeapp)
08/06 kl 11:13
3 juni 2021
Annat
Fick jättefin hjälp ang min Tivobox! Kom till på 10 minuter!
Kommentar från användare (Sverigeapp)
03/06 kl 14:09
2 juni 2021
Annat
Fick mycket bra service idag när det gällde mobilt bredband. Betyg ***** stjärnor. Tänk på att svarstider på timtals inte beror på personalen på kundtjänst utan det sitter högre upp i organisationen som snålar med bemanningen, så cheferna får betyg underkänt.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
02/06 kl 13:56
27 maj 2021
Annat
Tele2 support Toppen service Ta bort det röda
Kommentar från användare (Sverigeapp)
27/05 kl 15:11
24 maj 2021
Annat
70 min i kötid alldeles för lång tid, för att fixa till ett abonnemang
Kommentar från användare (Sverigeapp)
24/05 kl 14:53
27 april 2021
Annat
Tele2 kundsevice var ingen rolig erfarenhet Stelbenta vad gäller att åtgärda misstag som gjorts genom deras återförsäljare. Liten peng för dem men stor peng för mig. Förutom detta, långa kötider, blev skickad hit och dit. Kan inte rekommendera Tele2.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
27/04 kl 11:22
23 april 2021
Annat
Tele2 service, hjälpte mig att åtgärda ett misstag som jag själv hade gjort. Jättenöjd med servicen
Kommentar från användare (Sverigeapp)
23/04 kl 17:12
30 mars 2021
Annat
Tele2 bäst... Ta bort rödmarkeringen, Inget att varna för.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
30/03 kl 09:03
2 mars 2021
Opinionsundersökning
Det är ju Tele 2, Så allt under kontroll! Inget nummer att varna för, Eller anmäla!
Kommentar från användare (Sverigeapp)
02/03 kl 12:52
22 februari 2021
Telefonförsäljning
Ringde dom, Men efter jag väntade ca 10min så la jag på. Tidigare så svarade dom jätte fort, Men inte nu.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
22/02 kl 11:00
12 januari 2021
Annat
Tele 2, Bara bra 😉
Kommentar från användare (Sverigeapp)
12/01 kl 09:12
11 januari 2021
Telefonförsäljning
Bara positivt. Snabbt framkopplad och jättetrevlig och kunnig dam jag pratade med 😀
Kommentar från användare (Sverigeapp)
11/01 kl 10:47
9 januari 2021
Opinionsundersökning
Bara positivt! Kopplades fram direkt och fick klar och rak information av en kille som kunde sin sak!
Kommentar från användare (Sverigeapp)
09/01 kl 11:32
31 december 2020
Annat
Stort företag, Många kunder, Så 10 minuters väntan är ok. Fick bra hjälp!
Kommentar från användare (Sverigeapp)
31/12 kl 20:42
20 december 2020
Telefonförsäljning
Tele 2, Svarar inte när man behöver hjälp. Däremot svaras fort när man vill täckna ett nytt abonnemang eller köper ny telefon.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
20/12 kl 14:30
18 december 2020
Marknadsundersökning
Det är så tråkigt att vänta 1 tim för att komma fram, Nu är det andra månaden som inte fakturan är rätt, Dåligt av tele 2
Kommentar från användare (Sverigeapp)
18/12 kl 10:54
17 december 2020
Annat
Väntat över 1 timme, En röst har hela tiden återkommit med samma meddelande att väntetiden var över 50 minuter. Tele2 är en skymf, Skitdålig service.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
17/12 kl 15:41
17 december 2020
Annat
Blev uppringd men fick ingen kontakt när jag svara, Så nu får man vänta igen och det i 40 - 50 minuter. Har precis bytt från telia och hit var nog ett dåligt beslut måste va mycket fel hos Tele 2 med så långa väntetider XXXXX
Kommentar från användare (Sverigeapp)
17/12 kl 10:44
16 december 2020
Annat
Tele2. Uppgiven väntetid mer än 50 min. Valde att bli uppringd.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
16/12 kl 13:44
16 december 2020
Annat
Sas att kön va 5-10 minuter.. La på efter 27..
Kommentar från användare (Sverigeapp)
16/12 kl 08:45
15 december 2020
Annat
TELW2kom fram direkt mycket trevligt bemötande. Hjälp med allt jag behöver. Bytte från Telenor där jag väntade i 45 min innan jag la på, Plus annat dåligt med internetuppkopplingen. Skönt att byta tillbaka
Kommentar från användare (Sverigeapp)
15/12 kl 16:32
7 december 2020
Telefonförsäljning
Vad är det som hände med tele2!!!??? Jag blir så jävla arg! Har försökt o ringa sen i torsdags o ingen svara!!!!! Ska fan byta till annan operatör nu bara för det asså! Ingen kund meddelande om vilken kö nummer man vänta på eller hur lång tid man behöver vänta. Ingenting! XXXXX dåligt!
Kommentar från användare (Sverigeapp)
07/12 kl 12:42
1 december 2020
Telefonförsäljning
Suttit och väntat 50min sen går det inte att prata sen lägger hon på!!!!
Kommentar från användare (Sverigeapp)
01/12 kl 17:14
18 november 2020
Annat
Skandal placerad i kö 40 - 60 samtal före. Har fått på fört ett annat telefonnummer på fakturan som inte är mitt.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
18/11 kl 10:35
16 oktober 2020
Annat
Mycket trevlig och hjälpsam kvinna. När jag ringde och bad om hjälp.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
16/10 kl 13:24
28 september 2020
Annat
Mycket nöjd med det bemötande jag fick i mitt ärende med tele2
Kommentar från användare (Sverigeapp)
28/09 kl 16:14
17 september 2020
Annat
Hade inte aktiverat simkortet ännu fick ändå en räkning fast än jag har en annat abonnemang till den 21/9. Dåligt.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
17/09 kl 13:08
17 september 2020
Annat
Tele2. Jag är kund och själv ringt upp. Bra o trevligt bemötande.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
17/09 kl 10:35
11 september 2020
Marknadsundersökning
Stort förtroende för den hjälp jag fick jag blir nog hjälpt
Kommentar från användare (Sverigeapp)
11/09 kl 15:58
28 augusti 2020
Annat
Trevlig personal under 5 min väntetid.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
28/08 kl 13:14
27 augusti 2020
Annat
Va XXXXX.... Skulle teckna nytt abonnemang åt min mor och blev urkopplad!.... Faan ta er!!!.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
27/08 kl 16:48
26 augusti 2020
Annat
Tele 2 kundtjänst mycket trevlig en medarbetare.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
26/08 kl 11:41
12 augusti 2020
Annat
Trevligt bemötande tele2. Anton hjälpte mej med mitt ärende.
Kommentar från användare (Sverigeapp)
12/08 kl 11:49
27 juli 2020
Marknadsundersökning
20-30 min väntetid! Inget val - uppringning! Inte bra!
Kommentar från användare (Sverigeapp)
27/07 kl 10:25
3 juli 2020
Annat
Tele2. Supper trevliga i telefonen 😍
Kommentar från användare (Sverigeapp)
03/07 kl 11:14
Möjliga format
+46772252525, 0046772252525, 0772252525, +46 772252525, tlf 772252525, +46 77 225 25 25, tel:+46-77-225-25-25, 077-225 25 25, 077-2252525